0 artikel(en): 0,00 Winkelwagentje »
Niet ingelogd Registreren | Inloggen

Radiobeurs Tilburg, groter dan je denkt

Klantenservice

Betaalmethoden

iDeal (alleen Nederland)

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent

Hoe werkt iDeal?

Betalen met iDeal doet u in een paar stappen:

  • U bestelt een product
  • Kies iDeal als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar onze webwinkel waarna de bestelling voldaan is.

Creditcard & Pin (alleen bij afhalen in de winkel)

Wanneer u uw bestelling af komt halen in de winkel is er de mogelijkheid om met creditcard te betalen. De meeste creditcards worden geaccepteerd waaronder: Mastercard, Visa en American express. Tot op heden is het bij ons nog niet mogelijke om met creditcard online af te rekenen. Het is bij afhalen in de winkel ook mogelijk om met Pin te betalen.

Bankoverschrijving

U kunt er voor kiezen om het totaalbedrag via een overschrijving te voldoen aan Radiobeurs Tilburg. Op deze manier kunt u zelfstandig betalen via internetbankieren of iedere andere vorm van overschrijven die uw bank ondersteunt. Wanneer u voor vooruit betalen kiest krijgt u na het bevestigen van de bestelling een bevestiging met onze bankgegevens, waar u het geld naartoe over mag maken.

Handmatig overschrijven is een veilige manier van betalen zonder extra kosten. Hier komt echter wel bij kijken dat een betaling via deze methode enkele dagen kan duren voor deze bij Radiobeurs Tilburg is aangekomen. Om deze reden kan het gebruiken van deze betaalmethode de levertijd van uw bestelling vertraging op laten lopen. Zodra de betaling bij Radiobeurs Tilburg correct is aangekomen zal de bestelling direct worden afgehandeld. Zodra de bestelling compleet is wordt deze verzonden.

Levertijd en verzendkosten

Levertijd

Op werkdagen voor 17.00u betaald, morgen in huis.
Deze producten zijn bij ons op voorraad.*
 
Leverbaar binnen 2-5 werkdagen.
Deze producten hebben wij op dit moment niet in ons magazijn liggen maar staan vaak alweer in bestelling. Of zijn op voorraad bij leveranciers die snel leveren.
 
Leverbaar binnen 5-10 werkdagen.
Deze producten hebben wij op dit moment niet in ons magazijn liggen maar zijn wel op voorraad bij de leverancier.
 
Levertijd langer dan 10 werkdagen.
Deze producten hebben wij op dit moment niet in ons magazijn liggen en zijn ook niet op voorraad bij de leverancier. De Leverancier heeft deze producten alweer in bestelling staan.
 
Levertijd op aanvraag.
Op dit moment is er nog niks bekend over de levertijd bij de leverancier of de verwachte levertijd is langer dan 6 weken. Wanneer de leverancier een product gaat vervangen door een nieuw product, maar hier over nog geen informatie beschikbaar is, gebruiken wij ook deze optie.
 

* Uitzonderingen:

  • Alleen bestellingen die gedaan worden met de betaaloptie “iDEAL” of “Rembours” kunnen direct geleverd worden. Wanneer u kiest voor de optie “vooruitbetaling” dan geschied levering pas nadat de betaling bij ons binnen is.
  • Bestellingen worden in principe in zijn geheel uitgeleverd, wanneer een van de producten niet direct leverbaar is dan geldt de langstdurende levertijd. Neemt u bij spoed altijd even contact met ons op, wij bekijken dan de mogelijkheid om de zending in 2 delen op te splitsen.
  • Wanneer u meerdere stuks bestelt van een product kan het voorkomen dat deze niet allemaal op voorraad zijn. Hiervan krijgt u een melding wanneer u het bestelproces doorloopt.
  • Onze fysieke winkel gaat voor onze webshop. Mocht het uitzonderlijke geval voorkomen dat een artikel gelijktijdig in de winkel wordt verkocht en op onze webshop besteld waardoor de status dan in onze webshop nog niet is aangepast dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met uw op om u te informeren over de gewijzigde levertijd. In overleg zullen we dan kijken naar de beste oplossing.
  • Rembourszendingen worden door Postnl niet op zaterdag geleverd.
  • Voor producten die niet op voorraad zijn in ons magazijn zijn wij afhankelijk van de levertijd van de leverancier en de vervoerder. Wanneer de levertijd niet haalbaar dreigt te worden doordat een pakket beschadigd aan komt of zoek raakt. Stellen wij u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.

Verzendkosten

Transportkosten zijn gebaseerd op tarieven van Postnl:
  • Brievenpost: tot 2 kilo / max. afmetingen 38 x 26,50 x 3,20 cm € 3,00
  • Basisverzending: tot 30 kilo / max. afmetingen 140 x 78 x 58 cm € 7,50
  • Rembours verzending: tot 30 kilo / max. afmetingen 140 x 78 x 50 cm € 17,50

Vermelde verzendkosten zijn inclusief administratiekosten.

Boven € 100.- worden op basis verzendingen geen verzendkosten berekend. Indien gekozen wordt voor een rembours zending zullen deze kosten ten alle tijden doorberekend worden. Verzendkosten worden aan het eind van het bestelproces weergegeven in het totaaloverzicht.

Verzenden en bezorgen

Wij maken voor het verzenden van onze bestellingen gebruik van PostNL. Het is eveneens mogelijk om uw bestelling direct naar een van PostNL's postpunten te laten sturen. Hiervoor kunt u het adres van het desgewenst postpunt vermelden in het opmerkingen veld.

Voor pakketten in Tilburg en omstreken gebruiken wij zoveel mogelijk onze eigen bezorg service. Wij proberen zoveel mogelijk producten voor verzending te testen, om de kans zo klein mogelijk te maken dat ze met klachten bij u worden afgeleverd. Uitzonderingen hierop zijn producten die in blisters verpakt zitten of die om hygiënische redenen niet in aanmerking komen.

Radiobeurs Tilburg BV. staat garant voor alle risico's die tijdens transport naar de consument ontstaan. Indien een zending niet of beschadigd aankomt dient u gebruik te maken van de procedure zoals uitgelegt bij Garantie en retouren.

Afhalen in de winkel.

Wanneer u kiest voor de optie afhalen in de winkel. Krijgt u van ons zo spoedig mogelijk een bevestiging dat het betreffende product klaar ligt. Wacht op deze bevestiging ook wanneer het product staat op leverbaar binnen 2 werkdagen. Dit om teleurstelling in de winkel te voorkomen.

Annuleringskosten

Een bestelling kan geannuleerd worden tot het moment dat deze bij ons verzonden wordt. Indien u voor verzending uw bestelling annuleert worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Veiligheid en privacy

Veiligheid

Online winkelen bij Radiobeurs Tilburg bv is altijd veilig en vertrouwd. Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens veilig te verwerken en op te slaan. Onze website is beveiligd door het gerenommeerde bedrijf Intermix Management bv. Onze voorzieningen voor iDeal worden verzorgd door de ING bank.

Je gegevens worden verzonden via SSL: het Secure Socket Layer - protocol. Door het gebruik van het SSL - protocol wordt het risico dat gegevens worden onderschept wanneer ze over het internet worden verstuurd drastisch verminderd.

Privacy

Radiobeurs Tilburg bv respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft strikt vertrouwelijk en zorgvuldig wordt behandeld. Radiobeurs Tilburg bv verwerkt uw persoonsgegevens voor acceptatie en verwerking van uw bestelling en het bepalen van de (algemene) strategie. Persoonsgegevens kunnen ook worden gebruikt voor het opsporen van (pogingen tot) onrechtmatige en/of strafbare gedragingen gericht tegen Radiobeurs Tilburg bv, haar klanten en medewerkers.

Radiobeurs Tilburg bv gebruikt de verzamelde gegevens van klanten voor:
- Het verwerken van een door de klant geplaatste bestelling: Als u een bestelling plaatst hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
- Wij verzamelen ook algemene, niet-persoonlijke gegevens over de bezoekers van onze website, zoals de meest opgevraagde pagina’s. Deze gegevens zijn uitsluitend bedoeld voor statistische doeleinden en optimalisatie van de inrichting van onze website.

Radiobeurs Tilburg bv zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen, verhuren of uitlenen, maar zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren. Radiobeurs Tilburg bv zal op verzoek uw persoonlijke gegevens direct uit onze database verwijderen. Tevens is er de mogelijkheid persoonlijke gegevens aan te passen.

Onze website bevat een aantal links naar andere websites. Radiobeurs Tilburg bv is niet aansprakelijk voor de omgang met uw persoonsgegevens door deze websites. Lees hiervoor de privacy statement, indien aanwezig, van de website die u bezoekt.

Radiobeurs Tilburg behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in het privacy statement.
Controleer daarom regelmatig het privacy statement van Radiobeurs Tilburg bv.

Garantie en Retouren

Let op! Neemt u altijd eerst contact met ons op via service@radiobeurs-tilburg.nl of tel 013-5425629. Wij stellen u dan op de hoogte van de te volgen procedure, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.

Garantie

Wij zijn van bijna alle door ons gevoerde merken officieel dealer. Op al onze producten geldt de fabrieksgarantie van de betreffende leverancier. Deze is minimaal 1 jaar. Voor alle Audio/Video producten is deze in de meeste gevallen zelfs 2 jaar.

Op uw factuur staat het garantie termijn van uw product vermeld. Dit is tevens het garantie bewijs dus deze moet u goed bewaren.

Uitgesloten van garantie zijn:

  • Verbruiksartikelen (Lampen, vloeistoffen, snaren, etc)
  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
  • Vocht- of waterschade
  • Gebroken displays of schermen

Indien u product buiten het garantie termijn klachten vertoond kunt u hiervoor nog steeds bij ons terecht. Voor deze producten geldt dat er geen overleg plaats vindt indien de reparatiekosten beneden de € 150,- uitkomen. Wanneer de kosten boven dit bedrag uitkomen, krijgt u eerst een prijsopgave. Indien u niet akkoord gaat met de prijsopgave worden dan wel onderzoekskosten berekend van € 50,- incl. BTW.

Retouren

Bent u niet tevreden met uw aankoop, dan kunt u deze producten uiteraard ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet, niet beschadigd en zover mogelijk in onbeschadigde originele verpakking geretourneerd wordt.

Na ontvangst van het product heeft u een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgave van reden de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren of te ruilen.

U dient dit echter wel binnen 14 werkdagen bij ons te melden.

Afhankelijk van de staat van het product zal (een deel van) het aankoopbedrag binnen 14 dagen na retour terug betaald worden. De kosten en het risico voor het retourneren van het product zijn voor uw rekening. Let op! Onvoldoende gefrankeerde pakketten worden geweigerd.

Het is ook mogelijk om het product terug te brengen naar de winkel, u krijgt dan daar een ontvangst bevestiging. Wij geven echter geen geld terug in de winkel, dit wordt binnen 14 dagen terug betaald.

De volgende producten kunnen niet geruild worden:

  • Producten die volgens specifieke specificaties met u als klant zijn overeengekomen.
  • Producten waarvan de verzegeling is verbroken zoals naalden, software, vloeistoffen, snaren etc.
  • Producten die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, headsets, hoofdtelefoons en mondharmonica's.
  • Producten die beschadigd of incompleet zijn.

Suggesties en klachten

Suggesties

Heb je suggesties hoe wij onze diensten kunnen verbeteren? Dan horen wij dit graag. Stuur een email met je suggestie naar Service@radiobeurs-tilburg.nl. Wij stellen alle feedback zeer op prijs en behandelen alle suggesties met de vereiste aandacht.

Klachten

Wij doen onze uiterste best om alle bestellingen zo spoedig en secuur mogelijk uit te voeren. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een van onze diensten, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar Service@radiobeurs-tilburg.nl. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld het factuurnummer, de Order ID en de aankoopdatum. Je krijgt binnen 7 werkdagen antwoord over de afhandeling van je klacht.

Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden van Radiobeurs Tilburg bv vindt u hier. U kunt ook een kopie downloaden.

Zoeken

Winkelimpressie
Winkelimpressie